Cennik
Zapraszamy do zapoznania się z naszym cennikiem, który został stworzony z myślą o zapewnieniu jasności i przejrzystości dla naszych klientów.
- Home
- Cennik
Usługi serwisowe
Cennik usług serwisowych
Oferujemy przejrzysty i konkurencyjny cennik, dopasowany do różnorodnych potrzeb naszych klientów.
Cennik napraw
iPhone Popularne
Oferujemy profesjonalne usługi serwisowe dla sprzętu Apple.
Wymiana wyświetlacza
Wymiana baterii
Wymiana gniazda ładowania
Cennik napraw
Samsung
Oferujemy profesjonalne usługi serwisowe dla sprzętu Samsung.
Wymiana wyświetlacza
Wymiana baterii
Wymiana gniazda ładowania
Cennik napraw
Xiaomi
Oferujemy profesjonalne usługi serwisowe dla sprzętu Xiaomi.
Wymiana wyświetlacza
Wymiana baterii
Wymiana gniazda ładowania
basic plan
$199 Monthly
Morbi eget libero tincidunt, maximus ex ut, tempus enim. Nullam tellus ante.
24/7 Support at Any Time
Orientation for Business
Unlimited project
Quality & Customer Experience
Power And Predictive Dialing
Free Consultation Until Cooperation
advance plan / best
$299 Monthly
Morbi eget libero tincidunt, maximus ex ut, tempus enim. Nullam tellus ante.
24/7 Support at Any Time
Orientation for Business
Unlimited project
Quality & Customer Experience
Power And Predictive Dialing
Free Consultation Until Cooperation
premium plan
$399 Monthly
Morbi eget libero tincidunt, maximus ex ut, tempus enim. Nullam tellus ante.
24/7 Support at Any Time
Orientation for Business
Unlimited project
Quality & Customer Experience
Power And Predictive Dialing
Free Consultation Until Cooperation
FAQ – Najczęściej zadawane pytania
Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami telefonicznie, mailowo lub poprzez formularz kontaktowy. Jesteśmy tu, by Ci pomóc!
Jak długo trwa naprawa smartfona?
Czas naprawy zależy od rodzaju usterki. Większość standardowych napraw, takich jak wymiana ekranu czy baterii, realizujemy w ciągu 24-48 godzin. W przypadku bardziej skomplikowanych napraw informujemy o przewidywanym czasie realizacji.
Czy oferujecie gwarancję na naprawy?
Tak, każda naprawa w naszym serwisie jest objęta gwarancją. Długość gwarancji zależy od rodzaju wykonanej usługi i zastosowanych części, ale standardowo wynosi od 3 do 6 miesięcy.
Jak działa naprawa wysyłkowa?
Wystarczy wypełnić formularz na naszej stronie, zapakować urządzenie i wysłać je do nas. Po naprawie odsyłamy telefon bezpieczną, ubezpieczoną przesyłką prosto pod Twój adres. Szczegóły znajdziesz w zakładce „Naprawa wysyłkowa”.
Czy diagnoza usterki jest bezpłatna?
Tak, diagnoza w naszym serwisie jest bezpłatna. Po jej wykonaniu przedstawiamy kosztorys naprawy, a decyzja o jej realizacji należy do Ciebie.
Czy używacie oryginalnych części zamiennych?
Zawsze korzystamy z oryginalnych części zamiennych lub ich wysokiej jakości zamienników, które zapewniają niezawodność i trwałość urządzenia po naprawie.
Czy mogę śledzić status naprawy?
Tak, oferujemy możliwość śledzenia statusu naprawy online. Po oddaniu urządzenia do serwisu otrzymasz indywidualny numer zlecenia, który umożliwia sprawdzenie postępu prac.
Jakie metody płatności akceptujecie?
Akceptujemy płatności gotówką, kartą, przelewem bankowym oraz BLIK. Przy naprawie wysyłkowej możliwa jest również płatność za pobraniem.